söndag 18 januari 2009

Äntligen!!!

Farmor och My skrattar ikapp i hotellets morgonrockar...
Blommor från mamma, pappa & alla som var med på fredagen!
Så kom de äntligen till Helsingborg. Min älskade familj!!!
På fredagen entrade mamma och pappa med kompisfölje Wallmans och på lördagen var det farmors, Stinas och Mys (hennes fjärde gång nu...) tur.
Allting gick precis enligt planerna och jag tror att hela gänget blev nöjda till slut. Allt klaffade, från hotell till föreställning och mat. Jag var i alla fall överlycklig. Det är något speciellt med att ha familjen på plats, och när farmor, 88 år gammal, säger att det här är det roligaste hon har varit med om på flera år, är det nästan så att en liten tår lämnar ögat.
Min familj betyder allt för mig och den här helgen har från början till slut varit fantastisk. Tack alla för att ni kom och tack för att ni finns!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm! Är väl innne i en känslig period eller något men jag fick två tårar i ögonvrån när jag läste detta inlägg... söta lilla farmor.