torsdag 29 januari 2009

mitt nya rum har gått bananas... ;-)

Mitt alldeles egna kaos, och NEJ, det är tyvärr inte organiserat kaos...
Så har man då flyttat.
Flyttat från den lilla fina lägenheten på Sadelmakaregatan som andades Liza från vägg till vägg... och flyttat in i en helt annan lägenhet. Med en miljardmiljontriljon trappor men utan hiss, med fler än med ett rum och med en del sambos. Det nya hemmet ligger på Gustav Adolfs Torg här i Helsingborg och tillhör min vän och kollega Patrik. Sambosarna heter, förutom Patrik - Mimmi, Molly och Fonzie och består till två tredjedelar av katt och en tredjedel hund.
Det är lite cirkus här, men jag gillar det och jag tror att jag kommer trivas riktigt bra. Just nu ser mitt rum ut som om det har gått bananas Allan, men imorrn efter mitt efterlängtade frisörbesök at 9 hundred hours, så ska det piffas, puffas och packas, UPP!!!

Och sen ska detta bli mitt nya hem.
Uppdatering är att vänta, både från hemmet och den nya hårfärgen/frisyren!


Inga kommentarer: