fredag 30 januari 2009

Första fixeriet - CHECK!!!

På Ikea, alltid en utflykt som heter duga!! =)

Jag och Sten skruvar i skruv i plugg... lägg vädigt gärna märke till hårets nya lyster ;-)
och en sak till... det är INTE mitt bröst som liknar en hängande 70-supersmall-A-kupa på högra sidan av min kropp, det är en knut innanför klänningen. Så, nu var den saken ur världen...

Nu har vi varit på IKEA, det har borrats, skruvats och plockats och grejjats. Än är inte allt klart, men mitt rum ser nu beboligt ut iaf... Det är fler projekt på gång här. Sten har idag fått en lägenhet precis ovanpå Wallmans som jag ska få hjälpa till att fixa med. Det lilla jag kan... och sen ska Patrik och jag bygga ett garderobsutrymme till honom ute i hallen. Kan bli spännande! ;-)
Jag har i alla fall fått stor hjälp av dessa båda herrar och det tackar jag allra ödmjukast för. Det hade aldrig gått utan dem!
Resultatet, en liten nästan klar bit, men i alla fall!!


2 kommentarer:

Sten Vasseur sa...

det e klart man hjälper sina vänner ;)skruva borra och hamra är bara roligt! Handy man, handy man, och skruvdragare är bara för mesar eller hur.. hihi man ska ta i lite juh. hopas du får det mysigt. Kramen

Anonym sa...

Visst är IKEA bra!!!
Kram Maud