torsdag 1 januari 2009

Till fjälls!

Ja alla ni... Nu kommer bloggen att eka tom för ett par dagar, för imorrn kommer jag att åka till min gamla hemvist Lindvallen, för en liten men naggande god semester i glada vänners lag. Det ska bli underbart! Jag kommer att vältra mig i gluwein, varm choklad, skidåkning, show och lite party. Det ska bli underbart! Så nu, efter min nyårsafton på jobbet (som förövrigt gick galant) ska jag stryka lite och bereda min lilla väska... För nu ska jag faktiskt försöka packa smart och litet. Har aldrig lyckats förut, men jag ska göra mitt bästa.
Gott nytt fantastiskt 2009 på er allihopa!!! Stor kram från mig!

1 kommentar:

Sara Persson sa...

Gott nytt år på dig Liza!

Ett tips är att rulla kläderna. Då får man plats med mycket mer! Och kläderna blir inte skrynkliga.

Kramar