måndag 12 januari 2009

Julstjärnan 2008

Nu är jag på Färjan. Har kört "Julstjärnan 2008-finalen" nu under två dagar och jag förundras ständigt över alla fantastiska, unga människor. De är så duktiga att klockorna stannar. Man blir liksom varm i hela själen... Vann gjorde en liten tjej på 10 år som hette Lisa Ajax. Hon sjöng "I denna natt blir världen ny" av Carola och rysningarna var ett faktum. En hand hög och wailar som en världsartist. Fantasiskt. Och ikväll ska jag ta mig an nästa hesa utmaning - "Seniorchansen 2008". Och som en liten bonus ska även jag få sjunga en liten snutt... (hrmmm.... de va som jag sa till Lasse, spricker det, så spricker det...)
Lite party hann vi med igår också. På bilden kan ni se mig, Anna-Mia, Elin, Sara och Tomas.

Men nu ska jag skriva lite manus... Seniorchansen väntar!

Inga kommentarer: