fredag 23 januari 2009

Personalfesten så...

Eftersom jag inte hade någon kamera med mig på söndagens personalfest (när man verkligen skulle haft en!) så har jag slaviskt dammsugit facebook på matrial så att jag kan blogga lite om den. Och idag kom en massa bilder från Patrik, tjoho!!!
Hela partyt började med att en stor taxi hämtade upp oss alla på Wallmans, under färden bjöds de på Prosecco och när alla blivit lite lagom runda under fötterna landade vi vid Mickes (vår platschefs) hus i Båstad. Där hade han dukat upp för en underbar trerättersmeny som det serverades ett supergott vin till.

Allt kändes väldigt familjärt coh mysigt. Inte alls som att sitta på en krog bland en massa andra människor. Det här var helt enkelt ultimat! Tack Micke för en superb personalfest!! =)

Micke himself står bland puttande grytor i sitt eget superfina kök

Hel tjejligan i ensembeln!

Så här fint dukat var det...

Jag är facinerad över den inbyggda espressomaskinen... WOW!!!

2 kommentarer:

Oskar sa...

Gillar kortet på alla tjejerna; som en mix av Spice Girls och Pussy Cat dolls...fast på ett bra sätt...liksom.. =)

Liza sa...

ja, man kan verkligen säga att vi är en av varje sort. Skön mix liksom!!! =)