tisdag 20 januari 2009

Ännu en resa på Färjan...

Så har en ny resa med Cinderella avslutats och ett nytt Seniorchansrace är kört.
Och jag får inte nog av det här... Seniorchansen är glädje och entertainment på högsta nivå.
De levererar till etthundra procent och närvaron och scenglädjen går inte att ta miste på. De tävlande älskar varje sekund i scenljuset, och då måste jag göra detsamma... Jag älskar deras tid i rampljuset.
Jag är så glad att jag fått äran att göra den här tävlingen, det känns hedrande på något vis.

Dagens vinnare hette Linda Styf och var en förskräckligt snygg puma på 60 bast från Stockholm. Jag kunde knappt sluta titta på henne. Välbevarad var bara förnamnet! Som joker till finalen utsågs den ofantligt charmiga Christina Bakke från Göteborg, som gjorde en teatral och ganska rivig tolkning av That's life. Så dessa båda sköna damer kommer jag att få se igen den 9 februari i finalen. Känns gött!!

Och så har jag ju fått spendera ytterligare ett mysigt dygn med Andreas och jag har än en gång (nu tillsammans med Lasse Lingman) fått njuta av båda Wallmansshowerna.
Andreas har tagit enorma steg framåt i sin scenutveckling detta året och jag jag blir lika glad varje gång, när jag märker att han bara blir bättre och bättre... Underbart!

Just nu sitter jag på x2000 på gång ner till Skåneland igen, och jag har åter drabbats av min x2000-förbannelse. Ni som varit med förr vet att jag har fått utstå det mesta i tågdramatik, och idag kan ytterligare en punkt läggas till listan...
Ni får veta lite senare... ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur orkar du flacka och fara???
Jag är imponerad. Men du har ju mycket att brås på!!!!!!
Kram
Maud

Liza sa...

Jag vet inte... men det är bara fram till 9 feb och sen blir det att stanna i Helsingborg ett litet tag... Kan inte du passa på att åka Cinderella nu när jag är på?? =)

Anonym sa...

Tiden gumman tiden......
Vi får försöka sy ihop något under våren när du skall göra en lustresa och hälsa på din Älskling
//
Kram
Maud