måndag 5 januari 2009

Sälen

Vilken underbar liten semester jag har haft! Skulle jag babbla om allt skulle det bli ett ruskigt långt inlägg. Så jag kortar ner.
Jag har sett tonvis med snö, andats kripsig härlig fjälluft, ätit underbar mat, kollat in Showtime, hälsat på gamla vänner och åkt en massa skidor!!
Skidåkning är by far något av det bästa jag vet. Fort ska det gå och kallt ska det va! Igår innan hemfärd var det 16 minusgrader på fjället, solen sken och skidorna var på. Paradiskänslan var ett faktum!

Dock, en av de roligaste grejjerna var att det var jag själv som mötte mig när jag kom upp i torsdags. Överallt fanns tidningen Lindvallar'n och som omslagsflicka fann man Liza Sandberg. Gladare covergirl finns inte, eller vad säger ni? ;-)
Jag känner mig hedrad över att få pryda denna tidnings omslag... tack LRAB! (mina gamla arbetsgivare)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott Nytt År Snygging!!!
I går var jag ute och gick på isen
det var en underbar känsla, sol och
lite snö och kallt... Nu vill jag investera i långfärdsskridskor.
Kram
Maud