måndag 17 augusti 2009

Topp 6!!

Jag lovade en resumé förut, men de får bli en kort en för jag börjar att må lite illa av att skriva... Har suttit och mailat en stund och nu börjar magen påminna mig om att bussåkande och skrivande faktiskt inte går alls bra ihop...

Men jag är ju ett litet fan av listor, så här kommer min topp 5 lista för veckan, snabbt och enkelt: (annars har jag en tendens till att skriva hela romaner... ja, ni vet. jag kan inte vara kortfattad, inte ens i sms kan jag de... jag ber om ursäkt alla ni som får dessa långa haranger, men jag besitter helt enkelt inte kunskapen om att vara kortfattad... )
  1. Benkes (2) lockingklasser - Ingen normalt funtad tjej fungerar som en normalt funtad tjej när en ruskigt snygg kille står och svänger kroppen fram och tillbaka längst fram i rummet i 90 minuter... Alla damer på klassen hade full fokus på varenda liten rörelse varenda sekund av de 90 minutrarna. Det kan jag lova. Killen är ju kung. Så är de. Det är bara att se och njuta. Och dansa såklart... och det gjorde jag. Koncentrationen var faktiskt 100%:ig. Grymt rolig klass. Jag kände grooovet...

  2. Alla andra dansklasser ... Alvaros, Joes, Filles och Davids .... sååååååå underbart!

  3. Lorraine och Rickard, mina två tightaste denna vecka. Kors va vi har pratat, diskuterat, analyserat och myst ... många tankar att tänka nu. Men du vet Lorraine, min uppenbarelse. Den gäller dig också... man måste bara våga tro =)

  4. 80-talsshowen i lördags. Det är alltid kul att få se talangfulla och kompetenta människor. Alltid. Och de här var riktigt bra! Den ska jag se igen.

  5. Den lilla vinkvällen i tisdags. Trots min ringa baksmälla, så va de värt de, alla gånger...

  6. Stockholm i sig, jag börjar verkligen att förälska mig i stan ... om ett år så. =)

Nu blev de visst en Topp 6-lista... oj, de lät ju inge bra!! eller... strunt samma. Topp 6 helt enkelt... ;-)

1 kommentar:

test sa...

du har så rätt Liza! tror inte riktigt på det än, men hoppas det kommer ;) kram på dig!