onsdag 12 augusti 2009

En ny dag med ny dans ... och lite huvudvärk ...








Klasserna igår gick kanon! Studsade nästan från Balettakademien efter att ha avslutat Joe's klass ... jag unnade mig till och med lite vin tillsammans med en vän och hans vänner, en fin kväll ... så fin att mitt huvud får sota hårt för den idag. Men skitsamma, de va de värt. Till klockan 15 är jag redo igen ... hoppas jag ;-) Det märker vi. Idag ska jag göra slag i saken och försöka ta lite foton som jag kan lägga upp... Får se till att göra de innan vi börjar, för sen blir jag så svettig att jag inte är respektabel för några foton .. Jag har glömt att plocka fram kameran de senaste dagarna, men idag ska jag fota. Jag lovar.

Nu tänkte jag visa lite andra foton. På min syster. jag vet att jag tjatar hål i huvudet på er med att jag är så stolt över henne. Men det är jag. Hon är så grym, så smart, så otrolig och så bäst helt enkelt. Kan knappt vänta tills jag får åka till henne i september. Det kommer bli underbart! En semester för både kropp och skäl. Jag tittade igenom hennes facebookfoton här om dagen och hittade bland andra de här...

Inga kommentarer: