torsdag 13 augusti 2009

Ont ..

Oj oj oj! Igår hade vi Alvaro som första lärare och jag trodde att min hjärna bokstavligen skulle koka över. De va ta mig sjutton det svåraste jag har försökt mig på någonsin. Jag tror att jag satte kombinationen en gång, knappt... Kändes mest som om jag stod och vevade upp och ner med armarna och hoppade lite här och där... Jag tror inte att indianhopp ska ingå i en hip-hop-kombination ... det kändes aldrig riktigt rätt, men hur jag än försökte så blev de ett jäkla indianhopp, jag bara skrattade och eländet till slut. Jag hoppas allt har "ramlat" ner tills imorgon då vi har de sista två klasserna. Den här veckan har verkligen sprungit iväg! ...

Men jag lyckades få tll ett foto på mig och Rickard iaf. Det är taget innan "klassen från helvetet" så vi ser lite glada ut ... sen blev det en kaffe, lite pastasallad och ett par djupa andetag och lagom till Davids klass var man redo igen. Och då gick de riktigt bra. Jag har så ont hela kroppen men den här lilla smärtan är värd precis allt ... Det är ont-gott som mamma brukar säga ... Idag är en ny dansdag med ny smärta och och nya utmaningar. Men det är inte förrän klockan 15. Tills dess finner ni mig tillsammans med min min vän Paulo Coelho på en uteservering tillsammans med en stor latte ... Det är sol i Stockholm idag. Härligt!

Inga kommentarer: