onsdag 26 augusti 2009

Ilsket röd...

Ett meddelande till alla därute ... Mitt hår är tillbaka, det har fått tillökning och är rödare än någonsin. Men bild får vänta, kanske imorgon, kanske en annan dag ... vi får se =)
Men jag gillar det. Känner mig lite som ett troll, ett troll som brinner lite...
Har förutom det lite bloggtorka. Känner att jag har allt och ingenting att skriva om. Sitter just nu på en uppsjö av ilska och frustration som måste ut på något sätt. Det var längesen jag var så här arg som jag är nu. Jag mår bra, ingen fara på taket. Men när det handlar om idioti och orättvisor ser jag rött... lika rött som mitt barr. Måste samla tankarna nu inatt och imorgon kommer jag säkert att han knåpat ihop något argt som ni kan få ta del av.
Fick ur mig mycket idag dock. Har blivit frälst i Body Combat. Tack Sofia. Du är min idol!! Jag har slagit min osynlige motståndare både röd och blå flera gånger om idag. Ropat KIIAH!! så högt att sparken blev ännu hårdare. Det kom ut mycket känslor under den timman. Men de räckte inte, imorgon kommer jag nog att försöka få allt på pränt... Skriva, städa, rensa och sen lite mera Combat... så vid 19.00 imorgon är jag nog glad igen... =)

2 kommentarer:

Pappi sa...

Tack Liza! Förstår att du är frälst.. combat är det bästa! Övar för fullt nu eftersom jag inte haft pass på hela sommaren. Ta med kläder så kan vi gå till gymmet och öva... hahahaha. För vi har säkert inget att annat att fylla de få timmarna med. Ses snart! Kram

Liza sa...

Klart jag tar med kläder!! Men precis som du sa... Vi ska nog kunna finna några andra saker att fylla tiden med. Fim från GC till exempel?? ;-)
Kram!