lördag 20 december 2008

Skjortkalas!

Äntligen har jag hittat en skjorta som jag trivs med. Har letat i evinnerlig tid efter en helt vanlig, enkel, klassisk skjorta. Men det ska trixas och donas med damskjortorna idag, så att de inte längre ser ut som skjortor, utan som någon slags blusliknande klänning. Usch!
Men så sprang jag förbi Dressman idag och där hängde den. En vanlig herrskjorta till 40% rabatt. Det var ett för bra läge för att missa. Jag tog den och här är den. Fin va?

Sen måste jag ju visa upp ett av apelsinpaketen. Ganska så nice om jag får säga det själv...

2 kommentarer:

Mahsa_in_NYC sa...

Hallå lilla Liza! Du passar i din skjorta och din lugg tycker jag. Och vilken bra idé med torkad apelsin, blev jättefint. Hur torkade du apelsinen?

puss
u know who :)

Liza sa...

skiva tunt och sen 8 timmar i 50 grader varm ugn....
Lätt som en plätt! =)