söndag 7 december 2008

Kroppen är en mästerlig maskin...

Feel the energy!!
Alltså, kroppen. Vilken ball liten maskin. Den har jobbat på högvarv i 6 dagar och nu känner den en viss påtaglig, men ändå ganska behaglig utmattning. Trodde aldrig att den kunde prestera så mycket. Det är ganska coolt, det här med den här reservkraften som finns.
Igår, mitt i Queenfinalen, stod jag i kulissen och trodde att jag skulle kräkas rakt ut. Så trött var jag. Men så var det dags för nästa dansparti, slagsmålet, ett av de tuffare i hela showen. Och, som genom ett trollslag så kom det en massa energi. Det var som om man kramade ur den där sista lilla droppen... och jäklar va skönt det var... Kändes skönt att pumpa ur dt sista man hade. Ge allt liksom.
Sen fick jag njuta av Team 2's eminenta nattshow. Fasiken va de rockade. Nu måste vi öva till nästa vecka så att vi kan toppa det vi gjorde förra lördagen, längtar redan. Jäklar va taggad man blir av att se något som är riktigt bra!!!! Det är underbart.

Så har Andreas varit här oxå... Mysigt som alltid ;-)
Nu ska jag åka hem till Borås ett par dagar. Tandläkaren och familjen hägrar!!

Inga kommentarer: