söndag 21 december 2008

Sista...

Ikväll har vi haft sista jobb-jobb-dagen på Wallmans före jul. Imorrn har vi bara något som kallas för Modegalan och då ska vi inte servera vilket känns gudabenådat skönt. Både ben och armar värker och det ska bli skönt med lite julledigt...
Så imorrn blir att det att slå in det sista klapparna, städa lyan och packa ihop så smått inför hemkomsten till Dalsjöfors över jul. Ska bli mysigt att få komma hem och mysa med familjen...

Men imorrn ska jag också passa på att kika lite på reprisen av Jul med Ernst. Inte så mycket för att Ernst är med, för jag är inte ett jättefan av hans helylleprodukt egentligen, utan för att det är ett mysprogram om julen... sånt gillar jag. Och då åker Ernst med på köpet...
Och just det ja, idag blev det lite eldblås under nattshowen, det var coolt, kände mig fräsig liksom. God natt nu alla!!! =)

4 kommentarer:

Oskar sa...

Är det svårt att blåsa eld...? Jag vill lära mig!!!

Liza sa...

det väldigt lätt... och ballt!

Sara Persson sa...

Jag är stor fan av Ernst :-)

Han känner så mycket och får så härliga ord på sina värk han skapar, så äkta... diggar honom.

Liza sa...

jag tänkte oxå börja digga honom, just därför ska jag kolla.... ;-)