torsdag 18 december 2008

Julklappsmys!

Jaha ja... då var det dags att visa upp var tomten har släpat ihop hittils... en liten fin hög tycker jag allt. Inslaget med hampasnöre och lack. Ska det va så ska det va.
Hade helst velat mojsa till det ännu mera. Torkat apelsinskivor och trätt på... men hallå, det var faktiskt ingen dum idé!!! Tåls att fundera en stund på...
Har ytterligare sex eller sju paket som ska slås in men det får bli imorrn. Det är sjukt mycket jobbigare att slå in på sitt golv än på Cervera har jag upptäckt. Där gjorde jag ett paket på under minuten. Här får jag vara glad om jag har pillat upp, bitit av och knölat på första tejpbiten under samma tidsintervall... Men jag gillar det. Julklappar är verkligen mysigt... att ge mest... gillar ju det här med att pimpa paket. Apelsinskivor var faktiskt en riktigt bra ide... det blir att torka i ugnen under natten.
Och jag måste bara få berätta - igår var jag och fikade med min kompis Nathalie. Vilket jäkla bombnedslag hon är. Hon bara skrider in på Waynes som värsta superduperbruden. Själv kände man sig som en hennafärgad påskhare i jämförelse...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill också fika med er.... kom hit nu!!!