torsdag 11 december 2008

Christmas Cupcakes & Rösta på MY!!

Ytterligare ett bak är avklarat. Denna gången fick min guru Leila åter stå för inspirationen. Det blev hennes Christmas Cupcakes. Och jag kan bara tala om att de är precis så goda som de ser ut.... Tänk pepparkaka, mörk choklad, vit choklad och cream cheese... Mums!!!
Och nu alla ni som läser. My sjöng ju på Rix fm med finsk brytning imorse. Hon är med och tävlar om ett julbord lagat av proffskockar på självaste julafton. Detta skulle vara underbart för min hårt arbetande familj så snälla, fina ni. Klicka på den här länken och lyssna och rösta på min fina lillesyrra. Man kan rösta en gång per dag, så nu är det bara att sprida detta till gud och alla människor. Rösta! Rösta! Rösta!
Man går in på sidan och sen är det bara att klicka sig vidare... Det är svårt att göra fel. Idiotsäkert helt enkelt.
Tack ska ni ha!!!!

2 kommentarer:

Oskar sa...

Röstat o klart

Anonym sa...

Nu har jag röstat....
Gud sååååååå goa bakverken ser ut
mums mums.....
Kram
Maud