fredag 5 december 2008

Hua...

Jag mår lite illa. Vet inte riktigt varför. Tror att det har med stessen på jobbet att göra. Hua. Inte kul alls. Detta resulterar i att jag har lite svårt att äta. Ännu okuligare. Man måste ju äta för tusan, men om det blir svårt, vad gör man då? Ska man hälla i sig en massa proteindrinkar eller kosttillskott? Och jag vet vad ni alla tänker i denna stund. Och NEJ NEJ NEJ, Jag är inte gravid! Så, nu blev det klarlagt. Min mage har bara gått bananas... big time.
Jag gillar det inte alls. För alla er som känner mig så vet ni att mat är mitt allt, min grej, min bag. Men helt plötsligt får jag liksom tvinga min mage att ta åt sig det jag stoppar ner. HUA i kvadrat...

2 kommentarer:

Oskar sa...

Vet hur det känns.. Det är bara äta så mycket man får ner och försöka äta oftare. Hoppas de ordnar sig snart.
Kram

Sara Persson sa...

Ja, som Oskar säger, ät ofta. Drick sånna proviva joser, de är bra! Ät frukt och yogurt om det går. Avacado och nötter.. som är nyttigt och ger näring.

Men helt klart det är all stress... det tror jag säkert.

Kram på dig!