torsdag 4 december 2008

Nu blir det bättre!

Vaknade imorse av ett sms från min vän Erik. Han hade tagit en bild på en affish som hängde uppe i Ö-vik och det är jag!! Ha ha! Coolt va?? Så det var en ganska mysig start på dagen. Få veta att jag hänger och dinglar på affisher i Ö-vik...
Gårdagskvällen slutade också på ett underbart sätt. Vi har haft det minst sagt tumultartat de senaste dagarna. Känslostrormar till höger och vänster. Jag själv har till högsta grad varit inblandad. Men igår löste sig liksom det mesta, och Lotta, vår underbara restaurangchef överraskade oss med mousserande efter sista numret. Tack fina Lotta!!!

3 kommentarer:

My Sandberg sa...

va var affischen för älskade syster?

Sara Persson sa...

Härligt med bra chefer!!

Förstår att det är mycket nu och att man inte alltid är på topp. Jultiden är kul men också väldigt känslig när man springer runt på golvet och på scen.

Men du gör det nog helt gallant!!!

Kram

Anonym sa...

haha, ja det var en gubbe som enkomt hade kommit för att träffa dig, gillade dig sa han. Han villa a hem dig. 70 + gubbe ;) haha dädå. Jävligt snygg bild. Jag är duktig på att ta fotografier

kraaam
/E