tisdag 30 december 2008

Recap...

Molly var såklart oxå med på ett par hörn... bakom finner man min (som hon själv säger) "fotofuliska" storasyster, experten på att fly kameralinsen....

Jag är en kass bloggare, men det har ju ändå varit helg eller hur? Då har man väl dipans? Då får man väl ta "ledigt" från bloggen?

Ledigt har jag i alla fall haft, eller snarare tagit mig. Det har turnerats vilt till föräldrar, farföräldrar, morföräldrar, syskobarn och kompisar. Turnen tog sig både inom Borås, till Småland och till Trollhättan. Jag och Andreas har sannerligen haft fullt upp. Men det har varit riktigt mysigt... Mycket umgänge och mycket mat och fika och nu sitter jag här. Back in HBG med nyårsafton i antågande. Ska bli skönt att få jobba lite imorrn. Måste bara lära mig den där Happy New Year historian med ABBA, har skjutit lite på det kan man säga...
Men direkt efter bloggandet ska det repas... Jag lovar. Kanske diskar jag lite också... Men sen - öva.

Inga kommentarer: