söndag 14 december 2008

Finbesök på fredan'!!!

Jag och Sandra dricker kaffe och ska posa inför bilden, då ringer min telefon... men ett kort blev det ju i alla fall...
Så fick man finbesök och allt. An min underbara vän Sandra samt min lillesyrra och hennes kompis Robert. Både han och My ska börja på Sunwing nu till våren så de var grymt taggade att se show, vilket såklart var hur kul som helst!!! Då blev ju jag galet peppad och så var cirkeln liksom sluten... De fick i alla fall se alla tio numrena och sen pallarde vi oss hem till mig. Alla utom Robert, stackaren, som skulle köra ända hem till Horred på natten. Han hade innebandymatch dagen efter så det var läge att rulla hemåt någon timma efter show. Jag var inte avis alls... Nattkörning och Liza är ingen bra kombo, om jag skulle råka "glömma" det någon gång ber jag att någon vettig själ påminner mig om detta....
Vi brudar gick hem till mig och drack te och pratade sönder oss tills klockan slog 02.45. Då somnade alla bums.... ZZzzzz. Dagen idag tillbringade vi på supermysiga Ebbas (det 50-talsinspirerade fiket i city) där vi fikade med enorma mackor och kärleksmums innan det var dags för dem att köra hem till Borås och för mig att gå till jobbet...

Tack för att ni kom, jag blev otroligt glad! =) TJOHO!!!
Mys telefon råkade oxå ringa, mitt i hennes posande...

Inga kommentarer: