söndag 7 december 2008

Äntligen hemma...

Söndagsmys kan man kalla det. Ibland kan det vara så skönt att bara komma hem till mamma och pappa. Varva ner och koppla av. Och här finns verkligen alla resurser till att göra detta. Det första My och jag gjorde var att åka till ICA Maxi och handla tacomat. Mmmmm... här skulle hackas tomater och mosas guaqemola (stavas det så??). Och så mycket roligare det blir att hacka, steka, joxa och grejja när man har ett riktigt kök med riktiga prylar att jobba med. Jag blir lycklig av Sandbergs kök... Så hade vi en liten familjemiddag á la Mexico. Och alla åt som hästar...
Sen var det dags för mig att sluta ögonen en kvart (mer pallar man inte...) i mammas och pappas bubbelpool. Alla borde ha en bubbelpool. Staten borde se till att alla arbetsplatser tillhandahåller jacuzzibad, för de e ju så gött....
Sen var det bara att kura ihop sig i den röda soffan med ett glas glögg för att tillsammans med pappa kolla in Wallander. Mamma och My tycker att Wallander är så där... jag och pappa gillar det. och trots att ögonlocken klippte på oss båda tog vi oss igenom filmen... och jag gissade nästan rätt mördare... Det är så härligt att vara hemma.
Imorrn 07:15 är det tandläkardags... Hoppas jag får godkänt....

4 kommentarer:

Oskar sa...

snygg sweater!!! =) Me like

Patrik Rasmussen sa...

Badet ser helrätt ut för sin stackars hårdarbetade kropp, på sin lediga dag.

Njut och ha det så gott nu! Kram Patrik

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅ vad jag längtar efter er!!!!!

Hoppas det gick bra hos tandläkaren. Har själv lagt ut 2.200:- dom sista veckorna + att min tvättmaskin gick sönder igår
depp...depp
Kram
//
Maud

Sara Persson sa...

Så mysigt du har det! Ja, badkar och bubblebad till alla!!

KRam