onsdag 20 oktober 2010

Oprah & Julia ...

Såg precis på Oprah på tv3. Hade inte alls planerat att kolla, men så helt plötsligt så började programmet och jag blev så glad över temat. Jag gick genast och hämtade en kopp kaffe och en kanelbulle och kurade ihop mig i soffan. Eftermiddagsmys på hög nivå. Hon intervjuade Julia Roberts ( världens vackraste kvinna ) för filmen " Eat, Pray, Love " som jag recenserade här om veckan. Har ni inte sett den så SE den. Ännu hellre, läs boken. Och se filmen efteråt. Jag ska läsa den igen. Om ett par månader. Så otroligt bra. Det händer egentligen inte så mycket, men man får följa med på en andlig och emotionell resa som är helt fantastisk. Så jag kan inte nog rekommendera den. Funderar på att starta min egen lilla bokklubb här på bloggen. Recensera de böcker jag läser. Vad tror ni om de? För nu läser jag en hel del. Så får de bli... Från och med nu börjar min bokklubb.
Och har ni tips får ni mer än gärna komma med dem. Det skulle bara vara kul. Hoppas ni får en härlig dag allihopa. Nu ska jag snart stuffa ner till jobbet...

Inga kommentarer: