tisdag 19 oktober 2010

Mary Kay hos Elin...


Igår kväll var jag och några andra tjejer hemma hos Elin Bemark. Hon hade bjudit hem oss på en "Mary Kay-kväll". Jag är ofta lite skeptiskt mot allt sånt här. Men tjejmys och äppelpaj har jag alltid gillat, och dessutom tycker jag mycket om Elin så... jag gick gick dit.
Jag har under ganska många år haft problem med min hy och aldrig riktigt hittat något som funkar, men när jag jag satt hos Elin och hon började berätta om produkterna så började en liten klocka ringa i huvudet på mig. Har inte jag hört talas om de här förut? Och att de faktiskt hjälper på problemhy? Jo... Jag fick i alla fall testa produkterna hemma hos Elin och faktum är att den foundation jag provade är den bästa jag har haft. Blev själv en smula förvånad. Så jag slog till på ett kit för problemhy. Alla mina saker i badrumsskåpet var slut och jag behövde ändå förnya så va sjutton? Så nu är jag spänd på att se om de fungerar... Vi får se...

2 kommentarer:

anna-lill sa...

Jag tycker Mary Kays eye makeup remover är den bästa jag testat! Annars är jag också rätt skeptisk till sånt dära hemma-sälj...

Mia HBG sa...

Mary Kay's stuff är helt underbara! Verkligen :) :)