måndag 27 juli 2009

Vänner botar min trötthet...

Jag är lite trött... Detoxen och allt möjligt gör att min energinivå kanske inte riktigt är där den ska vara... Då är det tur att man har riktigt fina vänner som man kan fika lite med (eller ja, fika... jag dricker ju mitt satans te...) och få upp både energinivåerna och smilgroparna.. Hela helgen har det varit härliga Grebbestad med mina två favoriter, Anneli och Annika... igår kväll på väg hem från kusten svängde jag in till Sandra och fick jag blåbär och té och hennes härliga kärlekshistora... man blir alldeles upprymd av hennes liv just nu... precis så ska de vara...
Och ikväll efter jobbet har jag myst med Lorraine... vänner är underbart. Jag skulle inte vilja vara utan en enda av er!

2 kommentarer:

Maria Svensson sa...

Åh, Grebbestad lät skönt! Skulle åkt ner dit när karnevalen var men har vi gjort det? Nä.. Får nog bli till höst eller nästa år.. =P
Det blir aldrig som man tänkt sig! :) Fast på ett bra sätt då =)

Maria Svensson sa...

Uhm... Oj vad jag skriver nu. Trodde kommentarerna försvann, därför skrev jag två nästan likadana.. :P

Sen såg jag att du skulle godkänna dom först.. Så.. Ja.. Så du inte börjar undra varför jag skriver så mkt och om samma... Jag missade det! :P