söndag 19 juli 2009

Brolle gratulerar...

min lugg täcker mig, men jag lovar... det är jag under allt hår..
Igår var jag på ett härligt kalas hos min kusin Stina i Grundsund som fyllde 25 år (ung...).
Av mig och My fick hon "A Piece of Cake" (Leila of course... Nu är Stina också officiellt invigd i Sandbergarnas Muffinsklubb) och ett inramat foto på Brolle Jr, signerat och färdigt att ställa bredvid sängen... Texten löd "Grattis på din 25-årsdag, Norrländsk kram - Din Brolle" ... Både Stina och min faster tycker nämligen att Brolle är det snyggaste som de norrländska skogarna någonsin har producerat. Så därför fick nu Stina - snygg, sexig och singel ett foto att ställa bredvid kudden... (att det var jag som både skrivit ut bilden och plitat dit texten är ju helt oviktigt för sammanhanget... )

- Grattis Stina! Nu är du närmre 30 än 20... välkommen i klubben!!

Inga kommentarer: