tisdag 14 juli 2009

Klockan är 06.00...


... o jag står med huvudet lätt böjt vid spår 10 på centralen här i stockholm. Jag ska med morgontåget mot göteborg, men byter i herrljunga till boråståget... Klockan 12 börjar jag jobba, kl 19.30 ska jag på middag... De här blir en minst sagt intressant dag. Jag kommer formligen stupa i säng hemma hos mamma och pappa ikväll. Men de är de värt! Konserten igår va grym... Ska skriva om allt när jag väl är på tåget... Jag trodde jag skulle bli inspirerad, o MY GOD, det blev jag med besked... Men just nu, min latte, frisk luft och snart baxa mig själv på x2000... Håll tummarna för att inget ska försena tåget nu, jag bär ju på en liten förbannelse... o speciellt du Inez, håll en extra tumme är för kombinationen mig (kunde varit du) och SJ...

1 kommentar:

showgirl sa...

Ha ha ha!!! Ja vi två ska inte bli några som helst representaner för SJ i våra liv inte:-) Puss på dig going!