måndag 1 juni 2009

Resumé...

Jag är inne på mina sista dagar här i Helsingborg innan en efterlängtad semester... Det ska bli så otroligt skönt att bara komma bort och få lapa lite solsken, läsa en massa böcker och få titta på min fina lillasyster. Nu är rollerna omvända. Det är hon som står på scen och jag som sitter i publiken... och det känns skönt... jätteskönt. Jag ska bara titta, njuta och fälla ett par tårar... Känner jag mig själv rätt så lär jag hulka mig igenom hela veckan. Är så stolt över min syster! På torsdag åker vi, till underbara Kreta... Då ska jag vara gäst på ett Sunwinghotell, kommer kännas helt knäppt... Kanske går jag upp och är med på Minidiscot bara lite, lite... En Lollo&Bernie-dans kan man ju dra av.??.. om "movesen" fortfarande finns i kroppen vill säga...

Annars är jag ganska matt nu... Jag har så mycket känslor inuti och utanpå att jag knappt vet vart jag ska vända mig... men allt det där kommer lägga tsig i takt med att semestern kommer... Det har varit ett omtumlande år, händelserikt på många sätt... sorg, glädje, skratt, gråt, härliga vänner, otroliga möten... vad ska man säga? Inte konstigt att man är lite omtumlad...

Men en sak är säker - Jag ser fram emot resten av mitt liv... det ska bli härligt.

1 kommentar:

Maud sa...

Ha en underbar semester och hälsa till My och ta vara på ledigheten
tillsammans med mor och far....
Kram
Maud