lördag 13 juni 2009

Hemma och på väg igen...

Hemma från Kreta. Hemma i verkligeheten...
Just nu är verkligheten den att jag sitter på en "bus4you-buss" på väg mot stockholm och ett par dagar av, ja, det får vi se... börjar ikväll med att se wallmans teatergatans sista show. Har velat se den hela året och nu jäklar!! Det ska bli jättekul, fina Alex blir min date ikväll och jag föutsätter att ordet GALA kommer utbristas både en och två gånger...

För er som inte har rest på det här sättet med bus4you förut kan jag varmt rekommendera de... Underbara säten, ni vet sådär ergonomiskt sköna, massa plats för benen (inte för att jag behöver, men för alla långisar kan de ju va gött...), grym och gratis uppkoppling till nätet, kaffemaskin längst bak och kyl med vatten och cola längst fram, urtrevliga chaufförer... och sen de bästa av allt - De är billigt!! från Borås till Stockholm har jag betalat 224 spänn... Jag rekommenderar alla att kolla bus4you innan ni bokar något annat...

Men hemma som sagt. Jag finner inga ord för hur otroligt glad jag är för Mys skull. Hon har hamnat i ett superteam på en av de absolut bästa destinationerna Sunwing har. Hotellpersonalen behandlar en som familj och man får glada "Jasou!!" vart än man vänder sig. På Rhodos fick man slita sig till respekt, på Kreta får man den tillsammans med en stor portion kärlek och värme serverad på silverfat.
Att hon dessutom är och kommer att utvecklas vidare till en fantastisk sångerska är ett faktum. Jag älskar dig My och jag är så stolt över dig!

2 kommentarer:

showgirl sa...

Tack ska du ha!
Jätte kul att ni kom o kollade!!!
Så himla tråkigt att vi inte hann prata mer:-(
Men nästa gång du är i stan kan du väl höra av dig så kanske vi kan ta en fika eller så!
KRAMAR/I

Liza sa...

Absolut! Jag är faktiskt kvar i stan till onsdag förmiddag så om du har tid imorrn förmiddag eller på tisdag föriddag så är jag på! =)
KRAMAR tillbaka