torsdag 25 juni 2009

På flyget...


Finns jag och mina nya tillskott i bokhyllan. Allt signerat coelho, såklart. Alkemisten till vänster och elva minuter till höger... Längtar efter att få sätta tänderna i båda böckerna. Ni kan kallt räkna med fler tänkvärda referat... Men de får bli senare... Nu ska jag bara sluta ögonen och tänka riktigt vackra tankar hela vägen till stockholm och där i från bär de idag vidare till östersund och sommarens första Popkorn-stopp. De ska bli så kul att få ha hand om härliga begåvade barn/ungdomar igen. Jag har längtat! Sådana här tävlingar är bland de absolut bästa jag vet. Blir så stolt och glad av äran att få vara programledare. Spännande... Kommer uppdatera er under dagen... Nu åker vi... eller ja, jag iaf... Helgens lilla turné är igång!

Inga kommentarer: