fredag 12 september 2008

Premiär!


Igår hade vi vår efterlängtade premiär. ÅHHH! Det var helt underbart, från början till slut. Det kan ju också bero på att jag bara hade 4 gäster och kunde njuta lite. Behövde inte stressa mig sönder och samman första dagen, utan kunde glida omkring i sakta mak.
Publiken var fantastisk, de skrattade och applåderade om vartannat och verkade verkligen tycka om vad de såg och fick uppleva.

Och allra gladast blev jag för överraskningen som väntade mig i applådtacket. Dels sa platschefen underbara ord om vår ensemble, bara det gjorde att benen började skaka. Men sen, upp på scenen kommer vår restaurangchef Lotta med två underbara buketter blommor. Jag tänker : Undra vem som ska få de där vackra...
Så går hon fram till mig, jag fattar ingenting... Så läser jag korten - ett från mamma, pappa och My och ett från Andreas. Jag blev så lycklig att jag började lipa - mitt på scen, mitt i extranumret. Men är det så är det.
Tack för att ni förgyllde min kväll och min premiär på Wallmans Helsingborg, det betydde allt för mig!

Inga kommentarer: