lördag 6 september 2008

Det regnar så in i..

Här uppe i Sthlm gör det inte annat än regnar... Burr... En mysig promenad på stan förvandlades till en springtur mellan olika butiker. Och frisörer faktiskt... Andreas ville nämligen klippa sig, men det va lättare sagt en gjort att få tag på en drop-in tid. I Borås kan man inte passera ett gathörn utan att det dyker uppe en frissa, men här - mitt i sthlm city ska man behöva leta med ljus och lykta för att hitta någon. Till slut fann vi en i alla fall och han blev så fin, så fin. =)
Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Springa (still rainin..) till ett matställe för att äta gött, köpa något gött och sen se en film om nånting gött. Det känns som en kanonkväll.
Hoppas mitt lilla HBG-gäng får en kanonkväll i Malmö - jag längtar också tills jag får se deras braiga shöw, men det kommer. Jag kommer!

1 kommentar:

Sara Persson sa...

Ja, jag undrade vart du var igår. Jag var också där och tittade (första gången på evigheter jag var gäst och inte jobbade).

Jag tittade på dina kollegor och log lite fint. De kände kanske igen mig men ingen av oss tog intiativet och hälsa. Jaja... får ta det när jag kommer till Helsingborg och tittar.