tisdag 16 september 2008

Höstig höst


Hösten har anlänt till Helsingborg. Det är liksom lite krispigt utomhus, lite kallt och höstmysigt. Igår shoppade jag till och med en halsduk. Stor som attan. Det är nämligen det enda jag kan shoppa denna månaden så jag tänkte - ska det bli en halsduk ska den va stor utav bara attan. MQ blev de lyckliga att ta emot min små slantar. Nu är det bara räkningar och räkningar... hua hua. Men höst som sagt.

Vid 10 imorse tog jag och Nathalie våra korta små ben och började promenera längs hamnen. Det slutade med att vi hade promenera i 2 1/2 timma. Halsduken var med såklart. Helt fantastiskt. Det är väldigt vackert här. Tror att jag ska försöka göra en sådan där strandpromenix till en daglig rutin. Man vaknar till och blir peppad inför dagen. Härligt. Höstig höst är det bästa.

1 kommentar:

Anonym sa...

youghurt-gubbens fru!puss