torsdag 4 september 2008

Egenmisshandel....


Jag ser minst sagt blåslagen ut. Men jag är ju så olidligt klumpig också. Någonstans får man väl betala för att man är som man är. Idag under Disco-numret "glömde" jag att jag hade 10 cm höga platåklackar på. Jag fick lite feeeling och gick bokstavligen in i en öppning som jag brukar kunna (när jag är normalsize) lätt kunna smita ut igenom. Men inte denna gång. BANG sa det och så blev allt svart för en sekund. Men ett ögonblick senare stod jag på scenen pustandes PUSH IT, utan att veta att jag hade en go´liten bula utstickande ur pannen. Jag hade dessutom matchat det hela med ett litet jack över näsan. Och vi får ju inte glömma mitt eminenta lilla munsår som sitter strax nedanför mungipan.... Man får titta noga på bilden, men de finns alla där - bulan, näsgrejjen och herpesmonstret...

Man kan väl säga såhär - jag har varit snyggare.... ;-)

Inga kommentarer: