onsdag 24 september 2008

Bögarna i backen & Lill på Cinderella!




De senaste dagarna har jag varit isolerad på en finlandsfärja. Men inte vilken färja som helst. Det var på självaste Cinderella, där min Andreas håller hov med sitt superba team.
Det var "bögarna i backen & Lill" som nu jag, Patrik & Alex kallar oss som tidigt på söndagsmorgonen satte oss i bilen för att åka upp mot Sthlm. Där väntade Rickard (min kära vän från Sälen/Sunwing) med sitt hov - Wallmans Sthlms partyelit. Vi var väl 30 pers som slöt upp på båten och kollade in Wallmans Schlagerbar. Oj, va bra det var!!!! De va ett ruskigt ös från början till slut och Andreas var bäst såklart.
Jag blev så jäkla stolt när jag satt där och filmade och fotade som en annan paparazzi...

Det var underbart. Första resan - party! Andra resan - bara gött, då hade alla klivit av, så det var bara jag och schlagerwallmaniterna kvar. Efter ytterligare en showkväll och ett par besök i mässen (fantastiskt ställe - de har chokladmuffins och allt!!!) var reasn slut.

Med vinflaskor, ölflak och fin ansiktskräm bar det av mot Helsingborg igen. En snabb visit i Rydboholm hann vi dock med på vägen hem. Där bjöd Patriks gulliga familj på kvällsmat. Korv och mackor. Mums....

Inga kommentarer: