lördag 13 september 2008

Lyx...


Idag har jag unnat mig lite lyx. Det är vår första dag UTAN REP, bara show... Känns konstigt. Man har liksom stått och harvat inne i den där mörka lokalen i evigheter och nu förväntas vi fixa allt på egen hand. Hmm... tricky. Men skönt. Äntligen.

Så idag kände jag instinktivt - vardagslyx! Det för mig är ett bra magasin och en god latte på en uteservering i solen. So thats where I'm going. Jag tar Angelina med mig (kan ni se den slående likheten mellan oss??) och tänker avnjuta min vardagslyx (39 spänn för en tidning, mer kan jag inte unna mig i min ekonomiska misär, suck....) på Espresso House mitt inne i Kärnan. Ska kolla om någon vill hänka på. Annars duger det alldeles utmärkt med mitt eget sällskap fram till 15.30 idag. Och solen skiner dessutom, mina blommor mår toppen, de står och är alldeles underbara i mitt fönster. Ahhh.... - vardagslyx!

2 kommentarer:

Sara Persson sa...

Hur lika var inte ni då?!

Bor du i Helsingborg nu när du jobbar där? Du får ta dig ner till Malmö och hälsa på och fika med mig en dag vet jag!

KRam

Liza sa...

Ja! Fika fika!