söndag 7 september 2008

Jag bölade till Bingolotto!


Det finns talang och så finns det TALANG. Molly Sandén är by far den bästa artist jag mött och sett. Hon är så ödmjuk, så vacker och har en röst to die for och hon är bara 16 år gammal.

Jag hade förmånen att 2005, få vara med och "upptäcka" Molly Sandén när hon sjöng i en talangtävling som jag tillsammans med min dåvarande grupp Caracola höll i. Hon ställde sig på scenen i Skärholmen centrum och sjöng Gabriellas sång, och jag började böla redan innan första refrängen.

Ikväll såg jag henne i Bingolotto och jag blev så stolt att jag nästan sprack. Samma sång - men hon har utvecklats till något ännu mera fantastiskt. Jag rekommenderar alla att kolla in klipp på Molly och hennes två systrar också för den delen. De är liksom "familjen TALANG"....

Inspirerande värre...


kolla in henne, jag ber er...

Inga kommentarer: