onsdag 17 september 2008

Passar flaskan??


Dagen har avnjutits med herrarna i hagen. Patrik, Sten och tvillingbror Sten - Anders. Sjukt lik, men det är man väl om man är enäggs... Hmmm...

Min första tripp till Helsingör inträffade i alla fall idag. Vi strosade runt och jag intog i klassisk dansk anda en Wiieenerbrueöd me Chokolauude. Riktigt onyttigt och gott. En besök i en fin vinbutik hann vi också med. Jag tyckte det coolaste stod utanför. En jätte-Moet! Kollade om man skulle kunna dricka direkt ur flaskan, om munnen liksom passade (tro inte att jag på något sätt insinuerar något annat). Det gjorde den inte, passade - munnen alltså. Bubbel skall drickas ur glas - det är nu konstaterat och klart.

Kvällen har avnjutits hemma hos Patrik och Sten där jag blev bjuden på tvårätters med tilhörande vin och kaffe. Mycket delikat. Sen utbröt gapgarvet. Vi skulle visa varandra våra fulaste kort på internet. Jäklar, va ful man har varit i sina dagar. Jag skrattade så jag skrek. Ni kan ju gå in på kära gamla facebook och kolla om ni inte tror mig. Jag har varit tokful, men det är väldigt roligt... jag uppskattar att jag har varit lite rosig, rund och röd. Jag skrattar ju gott åt det, och alla andra också för den delen, så det finns ingen ångest. Bara ren glädje! =)

Inga kommentarer: