söndag 6 september 2009

Popkorn-kalas!!

Jag sitter på tåget från Sthlm och ska skriva ett snabbt inlägg innan vi når sköna Herrljunga tänkte jag. Igår gjorde jag Extrachansen på Arlanda Stad tillsammans med Tomas och jäklar i havet vilket startfält. Röstkapaciteten hos de här grymma killarna och tjejerna är enorm. Vann gjorde en tjej från Borås som heter Malin Johansson. Hon var otroligt duktig. Spelade piano som en liten gudinna och sjöng ännu bättre. Gudars va jag ser fram emot semin och finalen nästa vecka. Det kommer bli grymt. Alla ni som är i Sthlm 11-12 september, kom dit!! Det kommer bli high life, det kan jag lova.
Vi hade dessutom två jättefina gästartister. Bonde-Peter och Karl Martindahl. Peter har jag velat se hela sommaren, har varit så himla nyfiken på hans artistdebut, men han har inte gästat mina Popkornställen, förrän nu!! Kul!
Och jag och Karl satt och klurade på vart vi hade setts förut. För det har vi, men vi kunde alls komma på vart. Vi hamnade på samma tåg upp fredags och satt och spanade lite mellan sätena och när vi sen sågs igår så utbrast han "Men de e ju du från tåget igår!!! Jag satt och funderade på vart jag hade träffat dig förut... " och jag hade ju funderat på samma sak. Men vi blev inte så mycket klokare. Vi kanske kommer på det tills nästa vecka när vi ses igen. Då är det ju final!!! Massa gästartister, grymma talanger och så jag och fina AnnaMia... Men först blir det en händelserik vecka... Spådam och så en tripp till Helsingborg. Åhhh... det ska bli härligt.

1 kommentar:

Annie sa...

Kalle, minsann!! =) Hälsa från mig! vi gick i samma klass på musiklinjen i inte mindre än tre år!