söndag 20 september 2009

Min stackars lilla kropp...

Jane, Sofia & jag på Butlers... fajitas är måltiden... tänker bara på Ross när jag hör det ordet... ;-)

Vem har sagt att man är snygg när man tränar?? Men glad, det är man, jag och Pappi är gladast... här är jag ju "bara" på andra klassen av fyra... ;-)
Okej - njutning kanske inte är rätt ord just nu... men det var njutning igår. På riktigt!!! Det är såååå vansinnigt skönt att liksom få köra ur kroppen ordentligt. Pang, pang, pang! Tyvärr kommer eftergiften idag och imorgon och förmodligen i övermorgon... Träningsvärken. Denna välförtjänta gåva... Jag kan knappt gå, än mindre springa. Resa mig upp tar en evighet och gå på toaletten är en planeringsfråga... Men det var det värt!!

Sofia Papadopolous - du har fullkomligt kört skiten ur mig men det är jag väldigt tacksam för. Fantastiska klasser, härliga instruktörer (bäst var Sofia, såklart!! Det finns ingen som kan boxas som hon... Kiahhh!!) och sen en härlig middag på kvällen med fina Jane som jag jobbade tillsammans med på Rhodos. Vi avslutade kvällen tillsammans med en påse godis och filmen "Girls just wanna have fun". Ni vet, dansfilmen från 80-talet med Sarah Jessica Parker i huvudrollen? Både jag, Jane och Sofia satt där med varsin kudde och kärade ner oss totalt i killen som spelar den snygga killen som Sarah dansar med och blir förälskad i. Åhhh....
Jag blir alldeles lycklig av sånna filmer... Dansromantik - de gör lite volter i en backe. Ramlar lite lätt synkroniserat och sen bara .... puss, puss, puss...
Och så sitter vi där i soffan - tre singeltjejer och fånler... Tjejigt och mysigt. Den filmen SKA in i samlingen. Tack Sofia och Jane för en grym dag och kväll igår...
Dagen har satt sina spår... i flera dagar framöver... aj, aj...

Inga kommentarer: