torsdag 17 september 2009

Overallerna med stort O!!

Okej, det här är ett löfte!! En av dessa fantastiska overaller kommer att sitta på mig i vinter... Vi får se vilken, men en utav dem blir de. Garanterat. Definitivt. Solklart.
- TYNGDEN PÅ DALSKIDAN!!

Åhh...!!! Jag längtar redan ut i backen, och va är det för månad? September? Ha ha ... Jag är inte klok. Men strunt i de. Overallerna är JAG långt ut i fingerspetsarna. Charlotte Perelli köpte båda. Kanske ska jag också? Underbart!! Här ska åkas ...

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Shit dom var heta!!!

Oskar sa...

Jag vill OCKSÅ åka!!!! =) Tar med mig min underbara chokladfina kompis och kommer upp till Åre!! TJOHO!

showgirl sa...

WOW! Vill oxå ha en...ska vi ha en var??? Vart köper man dem??
Längtar tills vi myser i Åre gumman.
Oskar: JA! GÖRT!!