torsdag 14 maj 2009

What's new??

Klockan är 09.00 och jag har redan hunnit tvätta två maskiner, träna på gymmet, göra ett ärende på Posten, eller ja, postdisken på ICA och nu sitter jag med min gröt framför datorn för att kolla om det har hänt någonting kul under natten... Detta är det "största" just nu:

Då vet ni lite, jag vet lite mer... Nu ska jag snart gå ner i källaren (5 trappor utan hiss) och hänga upp den sista tvätten och sen ska det duschas, städas och övas inför en kommande Modeshow på Burlöv Centrum... Sen ikväll, ska jag på schlager mys hemma hos Nathalie. Jag och Evelina tror benhårt på Alexander Rybak, så nu ska vi hissa, dissa, skratta och förundras... över att ett helt Europa gör precis samma sak... Ha en trevlig dag nu allihopa!

7 kommentarer:

Sara Persson sa...

De va mig tidigt att hunnit allt det där innan nio! Bra jobbat. Ser det ut så på fredag och lördag också efter en kvälls arbete ;-)

Go girl!

Liza sa...

Det ser kanske inte riktigt lika aktivt ut efter jobbdagar, men jag försöker... ;-)

Fredrik sa...

Du borde kanske ställa om din klocka på bloggen...den visar ju en helt annan tid...bara ett tips :)

Monika sa...

Bra Liza!
Jag känner inte igen dig. Kan du fixa allt detta när du kommer hem.
Du behöver bara gå i en trappa.

Mamma

Liza sa...

Mmmm... ska bara klura ut hur man gör... jag är ju som sagt inte helt haj på datagrejjen... Vi märker under dagen om jag lyckas eller ej. Hoppades på att ingen skulle märka min lilla tidsmiss.. ;-)

Liza sa...

Men mamma!! Jag fixar väl jättemycket när jag är hos er! Stryker och grejjar... men okej, till sommaren ska jag ta upp det en nivå... ha ha =)

Mange sa...

Fem trappor utan hiss. Det är träning bara det ju. =)
Jag gillar din blogg