måndag 25 maj 2009

Tack...

Igår hade vi den bästa, jobbigaste och mest fantastiska showen på hela året. Vi var laddade, vi njöt, vi grät och vi spelade ut hela registret... Det var så många vi kände i publken och känslan i lokalen kan jag inte finna ett värdigt ord för...
Nu är det bara två shower kvar och jag känner i hela kroppen hur otroligt, ofantligt mycket jag kommer att sakna allt och alla... Det har varit ett tufft år, men ett fantastiskt sådant. Tänk att man kan vara så lyckligt lottad, att få jobba med sin dröm och träffa vänner för livet genom sitt kall. Jag står mållös, försvarslös och oändligt tacksam inför allt mitt underbara arbete har fört med sig. Tack alla, för att ni är de ni är och för att ni gör mig till den jag är. Det har varit ett underbart år och igår var det en makalös kväll... Jag är stum...

Inga kommentarer: