fredag 15 maj 2009

Mer galabesök...

Supervackra Emma...
De här sista veckorna tenderar att bli fantastiska. Dels för att vädret är helt outstanding, jag har en massa bra böcker att plöja igenom vid hamnkanten, allt är bra på jobbet men också för att besöken fullkomligt öser in! Förra veckan hade jag fem fina vänner här och tittade. Linda, Viktor, Clarissa, Anneli & Annika. Och nu ikväll så kommer en av de finaste, nämligen min gamla vapendragare i Caracola - Emma. Trots att jag lämnade gruppen för tre år sedan har vi alltid hållit en jättebra kontakt, och hon är verkligen en av de närmsta...
Och hon ska stanna hos mig ända till söndag. Det ska bli så himla kul!! Vi har en uppsjö samtalsämnen som inte har hunnits med via telefon och om vädret håller i sig kan det här bli en riktig toppen helg! Välkommen till Skåne Emma!!!

Inga kommentarer: