fredag 1 maj 2009

Tillbaka i Skåne...

Mamma och pappa lät mig låna finbilen till Helsingborg idag. De tyckte väl att jag förtjänat den efter allt städande, slängande och körande. Tack, sa jag och fräste ned till Helsingborg nedcabbad, med solen mitt framför och med en nybränd cd i stereon. Oj, va jag njöt!!! Att blåsa på i en öppen bil på en vacker väg kan vara en av de största frihetskänslorna. Så mysigt och så skönt...
Men nu kommer då dessa före- och efterbilder på vårt lilla röj hemma i Dalsjöfors, rummet hette en gång i tiden "arbetsrummet", nu hette det bara "skitrummet"... Bered eder på kaos...
Imorgon hoppas, hoppas, hoppas jag verkligen att solen skiner för då ska jag och Evelina åka ut till Nathalie i Mölle. Och då vill man ju ha sol såklart...
okej, så här började vi... obs! detta är bara ett hörn i det ganska stora rummet....

och här är samma hörn igen dagen efter... inte helt illa pinkat va??

2 kommentarer:

mange sa...

Bra jobbat. Ha det gott i Mölle..mysigt på sommaren.

Maud sa...

Herregud vad duktiga ni har varit.
Anordnade ni en garageoppis???
Mycke fina grejer jag som älskar
gå på loppis, kunde säkert fynda
massor...........
//
Kram
Maud