fredag 15 maj 2009

Eurovision, andra semin...

Tittades på hos Nathalie tillsammans med Evelina och lite andra av Nathalies kompisar. Programledararna hade fått mindre tv-tid vilket var helt på sin plats... Jag ska inte dra samma historia som i tisdags, jisses va illa... MEN!!! Norge, Moldavien och Grekland gick vidare och det var det enda som räknades... Jag höll på att bita av mig mina glasögon när de bara var två länder kvar och Norge fortfarande inte var i final. Hade jag inte fått se charmtrollet Alexander i finalen så hade jag bojkottat alltihopa... (nej, det hade jag givetvis inte, ESC sitter så djupt rotat i mig att jag inte kan låta det passera...) Det blev som jag ville i alla fall och det känns skönt. Alla de nordiska länderna är vidare till lördagens final. Underbart!!

Dagens schlager-outfit - maxiklänning från Vila, gul skinnjacka från min mor och scarf från MQ....

1 kommentar:

Anonym sa...

Som vanligt. så söt så