onsdag 2 december 2009

Jag har det bra ...

Sitter här och tänker tusen tankar, men kan inte komma på en enda att skriva ner... Kom på här om dagen att det är ganska märkligt ändå. Att drömmar slår in. Att de gör de. Just nu lever jag min dröm... och det är helt fantastiskt. Jag har såklart ambitionen att komma längre och vidare, men just nu är jag ganska nöjd med att bara leva i nuet och vara oändligt glad över det jag får uppleva ...
Jag har det så bra. Visst längtar jag, hem och bort till de som står mig nära ... men jag får inte glömma mitt i all längtan att njuta av det jag har. Jag får leva min dröm i Sveriges vinterparadis. Det är inte helt fel ...

I fredags plåtade vi lite. Vi tog bilder inför ett marknadsföringsprojekt här i Åre som jag tror kommer bli hur bra som helst. Vi ska stå, som så kallade roll-ups i hela byn, en och en, i full rock-klädsel, i helfigur och liksom välkomna folk hit. "Welcome to my new hometown - Åre" Varje vecka kommer roll-upsen att flyttas. Ibland står man i par, ibland en och en och ibland fler... Det ska bli superkul att se hur detta kommer att te sig. Men visst är det en bra idé? Sov gott nu alla fina...

2 kommentarer:

Sara Persson sa...

Härligt att höra!! Njut!! Och det ser ut att bli coola bilder.

Oskar sa...

Shit va coolt!!! NJUT!!!!! ...de e du värd! Kom på när ja läste om att vi faktiskt gigat i Åre du och jag också..haha, vem vet, kanske blir det fler gånger..