torsdag 10 december 2009

YES!!!

Så här glad är jag precis innan vi öppnar dörrarna innan showkvällens början. MEN!! minst lika glad blev jag nu när jag öppnade min mail, i princip bara för att rensa bland alla skitmail som brukar dimpa ner i omgångar...
I min inkorg fanns nämligen ett mail från Glamour, tidningen ni vet.

För några månader sedan bestämde jag mig för i alla fall prova att skicka in till en läsartävling. En kan man ju testa. Så jag gjorde de. Och gick faktiskt in för det ordentligt. Skrev motivering med omsorg och valde ett ganska spektakulärt vykort och banne mig, JAG VANN!!! Och kan ni gissa vad?? Ni killar kanske inte kommer fatta vad jag skriver nu, men ni tjejer och framförallt min storasyrra, ni vet garanterat. Jag vann ett kit med i.d bare minerals produkter för 2000 spänn!! Jag är så himla glad. Min hy är superkänslig och just det här sminket, som det enda min fejja verkligen accepterar, kostar en smärre förmögenhet, och så vinner jag??!! Fantastiskt kul! YEAH!!

Och nu är det snart dags. På fredag är det AfterSki-premiär ... Herregudars... det känns spännande och kul, men så jäkla skakigt... Vi repar hela tiden och så kör vi show på de... och lite extragig. Men va fasen?? Man lever ju sin dröm, så är de. Då får man jobba. Och jag är så tacksam. Men lite knäpp är man. Klockan är nästan halv två på natten, imorgon kör vi fullt ös igen och här sitter man med lurar i vardagsrummer och nynnar. Mycket material, men kul är det. För det är det verkligen!! Tjoho!

3 kommentarer:

Pappi coolo sa...

Men Liza!!! Fasen va roligt! Klart att du vinner, du är ju såå duktig på att skriva. Grattis grattis!!!

Tessan sa...

fyfaaaaaaaaaaaaaan vad underbart
det ar du vard .. bastaste liza
puss tessan

Anonym sa...

Oh grattis!!!
Har också försökt mig på en sådan tävling... För att vinna en skeppshults cykel med rejäl kärringsadel... Jag vann inte, så jag behöver den nog inte än;)
Pussar och kramar på dig vackra syster!/Tess