onsdag 30 december 2009

En liten Update-lista!!

En liten lista på vad som har hänt sedan dagen före dopparedagen...
  • Jag jobbade julafton. Servering. Kanske inte min bästa pryl att BARA servera, men vad gör man inte för att få dagen att gå? Julafton förflöt och jo, lite julkänsla smög sig på.... dock saknade jag familjen... så mycket....

  • Världens bästa afterski igår. Packat med folk. Galet med adrenalin. Jag som svettas som en Lill-Babs i Saunaworld. Men så är det. Och det är jag glad för. Jag har, i särklass, världens bästa jobb...

  • Finaste Clarissa är i byn och här om dagen fick jag ha henne helt för mig själv. Fika och prata i timmar. Åh, hon får mig att må så gelt bra...

  • Marit och Fredrik satt i publiken igår. Att se Marits ansikte under show, som var så fantastiskt energifyllt, var en boost utan dess like. Man fick så mycket =)
    Sedan avslutade vi natten med en pratstund på Åregården. jag tror att både hon och jag fick häva ur oss en massa som verkligen behövde ut... Så tack Marit, du är en energismitta... verkligen tack.

  • Idag blir det gig på ICA. Jo, ja, det är sant. Mitt bland nyårsshoppande turister ska vi, halva gänget, kl 16.00 idag, bränna av lite Boogierock och Uggla... Det blir .... intressant ;-)

1 kommentar:

Marit sa...

Tack detsamma fina Liza, skönt med nån som tänker på samma sätt som en själv!