måndag 7 december 2009

Dagens lista...

4 saker du kan göra en söndagskväll när du är så trött så allt du vill är att sova, men du kan liksom inte, riktigt än...
  1. Mixa en banandrink på banan, soyamjölk och lite, lite vaniljsocker .... Jag dricker minst en om dagen... hoppas jag inte tröttnar
  2. Stirra sig blind på sina fina systerdöttrar i ett superfint mms ... Tack Tess! =)
  3. Nöta stämmor, text, stämmor ... PUH!! jag har en symfoniorkester i huvudet. En mix av schlager, rage against the machine och Bon Jovi....
  4. Titta på Sex and The City-filmen med Inez ... jag tröttnar aldrig ... Ever thine, ever mine, ever ours...
  5. Bara ta de lugnt, tända ljus och liksom känna in andra advent. Idag sjöng vi julsånger på Dippan. Otroligt fint och mysigt ... Jag sjöng Himlen i min famn och det kändes fantastiskt ...

2 kommentarer:

Sara Persson sa...

Bara ta det lugnt tycker jag lät bra :-) och mysigt!

showgirl sa...

Puss gumman!